środa, 22 października 2014

Technik organizacji reklamy ? A co to !?

Dziś postanowiłam wam przybliżyć trochę to czym być może będe zajmowała się za kilka lat, otóż 3 lata temu podjęłam bardzo pochopną i spontaniczną decyzję - wybrałam swój kierunek kształcenia. Już trzeci rok uczę się na kierunku Technika Organizacji Reklamy i to chyba jedyna spontaniczna decyzja, której nie żałuje.Nauka na tym profilu trwa 4 lata, a podczas tej nauki mam do zdobycia 2 kwalifikacje potrzebne do zawodu : sprzedaż produktów i usług reklamowych oraz prowadzenie kampanii reklamowej.


Pewnie niektórzy z was myślą sobie teraz ,, ale co potem ? Co można po tym robić ? '' Otóż możliwości jest wiele, jeśli interesujesz się marketingiem, sprzedażą czy reklamą a w dodatku jesteś osobą kreatywną śmiało spróbuj iść w stronę technika reklamy !
Technik organizacji reklamy, przedstawiciel handlowy, specjalista do spraw marketingu i handlu, handlowiec, telemarketer, pracownik agencji reklamowej- to tylko kilka z wielu możliwości jakie zapewnia mi ten profil.Czy są w ogóle jakieś minusy ? Jasne ! Jak w każdej szkolę , na każdym profilu . U mnie w szkolę, na moim profilu wadą jest to, że rozszerzone przedmioty to matematyka i angielski, lecz podobno w innych szkołach zamiast matematyki jest....geografia ! Następną wadą, ale to również tylko w mojej szkolę jest to że są częste problemy, nauczyciele traktują nas nieco ostrzej niż innych, bo mam dość nieliczną klase ( razem ze mna- 13 ) mimo tego jeśli tylko kogoś interesuje taka praca - polecam ! Myślę, że zachęciłam was do chociażby poczytania o tym profilu

A ty na jakim profilu jesteś ? :)

17 komentarzy:

  1. Pierwsze słysze o takim profilu :)) ja skończyłam technika usług fryzjerskich :) może wspólna obserwacja?

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na profilu żadnymi jeszcze nie jestem bo dopiero kończę gimnazjum ale planuję iść na profil reklamy wizualnej :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w klasie technik ogrodnik i była to jedna z najgorszych nie-spontanicznych decyzji ever. Tak naprawdę poszłam na ten kierunek, gdyż posiadał on innowację: aranżację wnętrz a tym właśnie chcę zajmować się w przyszłości. Pewnie zastanawiasz się teraz, czemu nie poszłam od razu na projektowanie wnętrz? Otóż czegoś takiego nie ma na poziomie szkoły średniej - dopiero na studiach. Tak więc jeszcze 2,5 roku cierpienia przede mną.
    A mogłam iść do liceum...
    No cóż, przynajmniej wiem jak jest "kapusta głowiasta biała" po łacinie ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam w planach zostać kiedyś psychologiem :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś prześliczna <3!
    http://asmileeforhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wada jest rozszerzona matma? :D Ja jestem w liceum na profilu mat-geo, rozszerzona matematyka, geografia i angielski :D

    Wróciłam na bloga, wpadnij :)
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, naprawdę stanowisko telemarketera albo przedstawiciela handlowego to wymarzone stanowisko dla każdego :D Fajnie, że uczysz się tego, co lubisz, ale najlepiej z tego wszystkiego brzmi "pracownik agencji reklamowej", choć miałam okazję pracować w takowej i praca tam znacznie różni się od tego, co wyobrażają sobie ludzie.
    www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze gimba mnie czeka (jeszcze jakieś 3 lata :P ) I gim...nawet spoko :) Obserwuje http://goo-misek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero kończę gimnazjum :(
    Bardzo ciekawy ten profil :)

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi świetnie, sam się zastanawiałam się nad podobnym kierunkiem. Ale teraz każdy na to idzie, więc jakbym skończyła jakieś studia to już byłoby tego od groma, tobię zyczę powodzenia bo zawód bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam dużo o tym profilu, a nawet zastanawiałam się nad jego wybraniem, ale ostatecznie postawiłam na liceum i human. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem jeszcze w liceum, 2 klasa o profilu biologiczno-chemicznym :D nie mam kompletnie pojęcia co chce robić, ale już musze zacząć myśleć :< twój kierunek wydaje sie bardzo ciekawy, ale hmmm rozszerzona matma? ojojoj :D poza tym myśle właśnie o czymś z chemią, biologią, może w końcu coś mnie olśni :D
    http://unmena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. w życiu nie słyszałam o takim profilu! ja jestem na humanistycznym z rozszerzoną historią i polskim :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na humanie :D ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam nigdy o takim profilu.

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kształcę się w podobnym kierunku, ale wybrałam studia o kierunku - promocja i reklama i też nie żałuję :) świetna sprawa,
    może kiedyś będizemy konkurentkami, albo wspólniczkami w jakiejś agencji reklamowej :D
    całusy :D

    OdpowiedzUsuń