niedziela, 26 października 2014

why i love fall

Powstało już dużo postów, w których bloggerki dzielą się z nami za co kochają jesień, więc pomyślałam że skoro ja uwielbiam je czytać to może czas podzielić się z wami moimi przemyśleniami
Ja osobiście do jesieni przekonałam się rok temu , co się zmieniło ? Nie mam pojęcia, po prostu z dnia na dzień stwierdziłam że jesień nie jest jednak taka zła  co w niej lubię ? Zobaczcie sami !



Ciepłe napoje- kawa, herbata, kakao & czekolada 
no któż z was nie lubi usiąść sobie pod kołderką oglądając swój ulubiony film i popijając ciepłe kakao po wyczerpującym dniu w szkole/pracy ? Ja ostatnio bardzo polubiłam herbatkę z sokiem i cytryną, mimo że do tej pory nie znosiłam herbaty .


 Ciepłe swetry
jak już pewnie każdy z was zauważył, uwielbiam nosić swetry..każdy rodzaj: długie, krótkie, grube, cieniutkie....jestem w nich po prostu zakochana a jesień to idealna pora na noszenie ich w prawie każdym naszym outficie

 Dobra książka przed snem
Niby zawsze można sięgnąć po książke... ale jesienią to wszystko ma swój klimat, przyjemniej jest mi sięgnąć po książke czy nawet lekture jeśli położe się pod kołdrą z kubiem gorącej herbaty :)

 Cudowne jesienne outfity
Jestem fanką zdjęc w plenerze, sama nie lubei ich robić jednak uwielbiam gdy na czyimś blogu trafiam na zdjęcia, które są robione w pięknym jesiennym krajobrazie a bloggerki mają wtedy na sobie, komin, parkę i super cieplutkie botki ... :)

 A wy co lubicie najbardziej w jesieni ?

13 komentarzy:

  1. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/october.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŚWIETNY BLOG..
      co ja lubię? piękne zachody słońca , złote liście i dużo gorących napoi :*
      zapraszam do mnie :)
      zapraszam do komentowania obserwacji :*
      http://nataliasblloog.blogspot.com/ <3

      Usuń
  2. Sweterki! Ja uwielbiam jesienne edycje świeczek zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo podobnie. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    u mnie konkurs, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Zapraszam do mnie :)) http://milkchcolate19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham czytać książki w jesień i nosić swetry. Kocham jesień :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też za to kocham jesień, bardzo fajny post! :)

    Skomentujesz nowy wpis i klikniesz w link do bluzy? :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/11/q.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jesień za te same rzeczy co ty, ale jeszcze za piękne krajobrazy, które inspirują do robienia zdjęć. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jesień lubię za herbatę, to najlepsza pora roku, żeby ją pić. No i oczywiście swetry. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super post ;3
    zapraszam do siebie nadinnes.blogspot.com
    co powiesz na wspolna obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, widać, że wkładasz duzo pracy w swojego bloga :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za genialne zdjęcia. Ja jesień lubię za klimat przede wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń