piątek, 2 maja 2014

Piątkowy spacer z aparatem

Heii kochani
Na sam początek chciałabym ogromnie podziękować za to, że w przeciągu 2 dni przybyło nam ok 20 obserwatorów, jesteście świetni, to bardzo motywuje do dalszego pisania, tymbardziej jeśli pod postem pojawiają się też komentarze, które świadczą o przeczytaniu go.Dzisiejszy post będzie zupełnie z innej beczki, pomyślałam że skoro spędzam majówkę na wsi to koniecznie muszę porobić kilka zdjęc....niekoniecznie sobie, bo jak będziecie mogli zauważyć postawiłam na nature, uwielbiam ją fotografować.Chociaż nie mam lustrzanki, jestem bardzo zadowolona ze zdjęc, które robi mój aparat i mam nadzieje że wam też przypadną do gustu.Dziś po obiedzie postanowiłam przejść się po okolicy no i oczywiście zabrałam ze sobą aparat.Dosłownie wszystkiemu robiłam zdjęcia, ale wątpie że chciałoby się wam oglądać aż tyle zdjęć, więc wybrałam  te które moim zdaniem są  najlepsze .



Moim zdaniem jak na zwykły aparat firmy Fujifilm, który posiadam zdjęcia są całkiem przyzwoite, i co jak co ale chyba zaczne częściej zabierać go ze sobą wszędzie, ale w sumie wiadomo że zawsze moje ,,super ambitne plany'' nie wychodzą, bo jestem wielkim leniem.A szkoda ! Mam nadzieje, że ten wypali, tylko pytanie czy lubicie oglądać tego typu posty, gdzie przeważają zdjęcia ? Na koniec zdradzę wam, że szykuje się post pod tytułem ,, za co lubie blogosfere '' ciekawi ? Czekajcie :)


13 komentarzy:

  1. Gratuluję zdobycia tylu obserwatorów w tak krótkim czasie :D
    Też najbardziej lubię fotografować naturę, jakoś sprawia mi to przyjemność :) Bardzo lubię posty z taką ilością zdjęć, może się pojawiać więcej postów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zdecydowanie nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ::) może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia to dobre urozmaicenie notki ;) gratuluję obserwatorów :)
    _______________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetnego bloga. obserwuję zalonazduna23.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysmakowane zdjęcia. Naprawdę. Lubię takie.
    Klikniesz w link w ostatnim poście? Może obserwacja? Serdecznie zapraszam.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post ;)
    może obs za obs. ?
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo nie no ty to dobra jesteś w tym fotografowaniu, cyfrówką robisz lepsze zdjęcia niż niektórzy lustrzanką, mega, i według mnie najlepiej jest jak jest tak jak teraz tekstu + kilka zdjęć do tego, czyli tak jak teraz jest idealnie ;3
    http://milky-wey.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia najlepsze chyba 3 :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję teraz Twoja kolej :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia, dodawaj więcej postów ze zdjęciami natury twojego autorstwa! idzie ci to naprawdę świetnie! c;

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :) widzę że ktoś tu ma talent ;) myślałaś o photoblogu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, robiła mi go moja koleżanka c; jej blog -> http://anabellandanabell1.blogspot.com/
    zapytaj może ci zrobi!

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń