niedziela, 4 maja 2014

Co lubie w blogosferze

Cześć misie, ostatnio coraz częściej i więcej myślę o blogu i o tym co tak naprawdę sprawia, że te kilka milionów ludzi postanawia spróbować swoich sił jako blogger.Niekiedy potencjalna bloggerka chce wyrazić w ten sposób siebie, poinformować o tym że jest ktoś taki jak ona i swoją osobą chce przekonać ludzi do siebie, inni znów próbują swoich sił pisząc różnego typu przemyślenia,wiersze,lub coś na kształt ,,ksiązek'' no i oczywiście są też bloggerki, które wchodzą w blogosfere tylko po to by czerpać korzyści z bycia bloggerką. No i po co ? Wchodząc kiedyś na bloga pewnej dziewczyny od razu rzuciło mi się w oczy to, że na siłe chce zaistnieć robiąc 154254156 konkursów na praktycznie wszystko, od air maxów po jakieś drobnostki no ale mniejsza z tym, chodzi mi głównie o to że jeśli już decydujesz się wejść w blogosfere to zrób to porządnie, nie na zasadzie ,,ooo super, dostane rzeczy za darmo'' jeśli nie robisz tego z pasji i nie sprawia Ci to radości to lepiej tego nie rób ! :)



Mi osobiście w blogowaniu podoba się naprawdę wiele rzeczy i mogłabym tu wymieniać i wymieniać, jednak wybrałam te które są moim zdaniem najlepsze i mam nadzieje że chociaż z jedną rzeczą z tej listy się zgodzicie a więc start !


  • Kształtujesz swój charakter- myślę, że przez bloga można bardzo świetnie ukształtować pewne cechy swojego charakteru a mianowicie odwaga oraz pewność siebie.Poznawanie nowych ciekawych ludzi- ja sama mam kilka takich znajomości, uwielbiam pisać z dziewczynami poznanymi właśnie przez blogspota, niezapominajmy o możliwości poznania wielu świetnych bloggerek które świetnie piszą , robią cudowne zdjęcia itd.
  • Wyrażasz siebie- poprzez dodawanie postów pozwalamy na to aby inni ludzie choć w połowie zobaczyli jacy jesteśmy, o ile tylko jest się szczerym !Warto wspomnieć, że jeśli masz smykałke do np.pisania wierszy, robienia zdjęć i wypowiadania się na różnego typu tematy itp. śmiało! niech wszyscy zobaczą, ocenią twoją prace :)
  • Darmowe rzeczy-bycie bloggerką tylko dlatego by dostawać coś za darmo ? zdecydowanie nie, ale jeśli prowadzisz bloga z pasją, poświęcasz temu sporo czasu to dlaczego by nie dostać czegoś w zamian ? Tym bardziej, że są jeszcze blogi związane tylko z modą a takowym bloggerką każda rzecz przyda się do stworzenia outfitu prawda ?




Myśle, że zgodzicie się z tymi moimi refleksjami ? a może macie jeszcze coś za co wy lubicie bloga ?

17 komentarzy:

  1. zupełnie się z tym zgadzam c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym co napisałaś :) w szczególności z kształtowaniem charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    A zdjęcia cudne!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! :D
    po-drugiej-stronie-truskawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje zdanie jest takie same.
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Że tak powiem - świete słowa. Uważam tak samo jak ty :)
    http://lols-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się ze wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam blogosferę za to, ze mogę poznać ludzi podobnych do siebie :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym co napisałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś zakłada bloga licząc tylko na zyski no to faktycznie słabo. Dla mnie blogosfera to drugi dom :D

    Zapraszam Cię do siebie na http://stylowoizdrowo.blogspot.com/ jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie napisałaś, zgodzę się z większością. pozwolę sobie dodać kilka plusów- jeśli myśli się o blogowaniu na poważnie, nie tylko dla siebie ale dla innych można nauczyć się planowania poprzez np. planowanie postów w czasie. ja mam do tego specjalny kalendarz i pozwala mi to na dobrą organizację. niestety coraz więcej jest osób- bo nie tylko dziewcząt, którzy zakładają blogi dla darmowych ubrań, dodatków. nie mówię, że ja o tym nie myślałam- nawiązałam 2 krótkie współprace ale po jakimś czasie od założenia bloga a nie w 2-3 poście! teraz wiem, że współprace są zdradliwe i nie opłaca się- nazwę to brzydko- sprzedawać.
    nie jest to raczej błędem ale dziwnie czyta mi się słowo 'blogger/ka' :) prowadzę bloga w 2 językach i zazwyczaj po polsku piszę 'bloger/ka' a po angielsku twoją wersję. :)

    pozdrawiam i mam nadzieję, że nie zanudziłam moim komentarzem :)
    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się .:)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. @Dziękuję bardzo. :>
    Klaustrofobię akurat może mieć wiele osób i nawet o tym nie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. W pełni się z Tobą zgadzam ;) Ja lubię blogowanie za to,że codziennie poznaje nowych, zupełnie rożniących się od siebie ludzi ;)

    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam blogosferę za to, że moge poznawać nowe osoby. Poznalam już dzięki blogowi 2 osoby z mojego miasta :)!

    Obserwujemy? Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się.
    Obserwujemy?
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń