środa, 30 kwietnia 2014

Majówka i wyjazd do Dynowa

Cześć kochani, co tam u was ?
Majówka dla mnie zaczeła się już wczoraj, bo od razu po szkole pojechałam do babci, z którą mam okazje widzieć się tylko raz w roku bo mieszka aż w Dynowie! Uwielbiam tutaj przyjeżdżać, to miejsce ma taki swój klimat który pamiętam już za czasów mojego dzieciństwa.Dynów to wieś oddalona o ok 50km od Rzeszowa, naprawdę można tu super wypocząć i taki też mam zamiar, dziś akurat wybieram sie do moich kuzynów i tam pobędę już do końca, czyli do niedzieli.Zdjęć niestety swoich już nie mam, nie miałam kiedy zrobić ale postaram się pokombinować coś tutaj- na wsi.
sukienka-C&A
Jedyne zdjęcie, które mi zostało i mnie na nim widać, jest chyba z przed 2 tygodni.A teraz może czas na Dynów ? Zawsze robie tu milion zdjęć, które i tak nie oddają nawet w połowie tego jak tutaj naprawdę jest.

 A takie cudo wykluło się dziś rano, kiedy poszłam z babcią po jajka ! 
uwielbiam wszystkie małe zwierzątka a jeśli chodzi o takie ,,domowe''......no czyż nie są cudowne ?
 A tutaj Rzeszów, zdjęcie nie jest super jakości bo robiłam je jadąc autem haha
A więc jak dla mnie majówka będzie naprawdę super, mimo że nie mam co tu robić to nigdy się nie nudzę, zawsze mam obok pełno cioci,wujków, kuzynów,kuzynek i oczywiście kochaną babcie.Myśle, że każdy z was też ma takie miejce......miejsce do którego zawsze chętnie się powraca, z którym masz mase wspomnień i w którym ,,mimo nudy się nie nudzisz'' Macie takie miejsce ? Jak się nazywa ? :)

25 komentarzy:

  1. Ja niestety majówkę spędzam w domu, ale na pewno nie zmarnuję tych dni. :) Ojej, a to małe cudeńko jest takie urocze! ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja majówkę spędzam w domu, miała przyjechać rodzina, ale plany się zmieniły. Mam nadzieję, że nie zmarnuję tych dni. Też mam takie miejsce, wieś, w której mieszkają moim dziadkowie, niby nigdy nie mam konkretnego zajęcia, a jednak się nie nudzę. Jest to Brzeźnio, 60km od Kalisza. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja majówkę spędzam w domu albo wyjdę gdzieś z przyjaciółmi
    Fajne zdjęcia :D
    Obserwuje i pozdrawiam
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pisklak! bardzo fajny blog, chętnie wpadnę częściej więc obserwuję :) zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog! podoba mi się :) Ja także obserwuję xD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy pisklaczek :)
    Obserwuję, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej majówki,fajne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  8. miłej zabawy sukienka i zdjęcia przepiękne ;D Świetny blog , będę wpadać częściej ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne to pierwsze zdjęcie ♥ No i Rzeszów gdzie mieszkam :) Miałam nadzieję ,że może ty też nie z tego co czytam to gdzieś pod Oświęcimiem więc kawałek drogi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czwarte zdjęcie podbiło moje serce! :) Cudowne jest :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję, liczę na rewanżyk z Twojej strony. :)
    zapraszam: www.raspberryandhair.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje, twoja kolej. :)
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ptaszek ♥ Obserwuję, zapraszam do mnie :)
    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki ptaszek <333
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pytałas o obserwacje wiec obserwuje teraz tyy :)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja majówkę niestety spędzę w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę śliczne zdjęcia ;) Ciekawy blog ;)

    zapraszam http://ourstylizations.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna sukienka. i to małe "cudo" jest cudne haha :))

    Zaobserwowałam. Może też zaobserwujesz?:)
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodki zwierzaczek <3
    Ja nigdzie nie wyjeżdżałam w majówkę ;)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/majowy-plan-cwiczenia.html

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia :))
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na rew :))
    http://vogue-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam nigdy o Dynowie, ale udanego pobytu! :)
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  22. cały post przeglądałam z wielkim zainteresowaniem ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń