wtorek, 6 maja 2014

Systematyczność ? Spróbujemy !

Hej słoneczka
Razem z Klaudia Postanowiłyśmy, że posty będą pojawiać się systematyczniej tak około co dwa dni.Trzymajcie za nas kciuki, bo jak można zauważyć obie jesteśmy leniwe haha.W sobotę mieliśmy takie małe rodzinne spotkanie a ja  znów wybrałam się na spacer, Dynów zawsze w pewien sposób mnie inspiruje, zawsze chce mi się iść gdzieś pochodzić, porobić zdjęcia i pospacerować bo tylko tam- na wsi jest tak niesamowicie czyste powietrze, bez spalin z którymi spotykam się codziennie w mieście.Ostatnio pojawiają się drobne zmiany na naszym blogu, razem z Klaudią bardzo chcemy zmienić cały wygląd na jakiś przejrzysty, ten niby taki jest ale czegoś nam brakuje, zdecydowanie za mało dodatków ale nie wiem co można zmienić.A wam podoba się taki wygląd ? Może macie jakieś rady dotyczące właśnie wyglądu?Śmiało napiszcie kilka propozycji może z którejś ,,rady'' skorzystamy. Na koniec kilka zdjęć  :




9 komentarzy:

  1. Ja planuje pisać co tydzień i mi to niewychodzi c:
    też lubie jeżdzić na wieś do mojej babci , tam jest tak przepięknie i powietrze jest takie świeże
    hymm, ja nielubie zdjęć w nagłówkach ale to moje zdanie. pozdrawiam
    http://mergato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie i Klaudii też ciężko z systematycznością, ale ostatnio się staramy, haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna stylóweczka <3
    Zapraszam http://malinoweciernie.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny, trzymam za was kciuki! mi daleko do systematyczności, dodaję posty jak mam coś ciekawego- mam nadzieję- do pokazania czy napisania ale staram się ich nie dodawać codziennie, taka norma na moim blogu to 2-3 posty na tydzień :)
    nie jestem ekspertem ale co mogę wam poradzić to wyśrodkowanie menu na górze, 'skontaktuj się z nami' lub inaczej kontakt lepiej wygląda na końcu menu, a jeśli chodzi o portale społecznościowe to wizualnie lepiej będzie jeśli imiona nie będą obok ikonek a nad nimi :)

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z tą systematycznością :) Powodzenia.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. My też mamy zamiar pisać regularnie. Zobaczymy jak nam to wyjdzie. Życzymy Wam powodzenia! ♥
    nasz blog <- klik

    OdpowiedzUsuń