wtorek, 15 kwietnia 2014

Prośba oraz co u mnie

Misie moje, cześć ! 
Korzystając z okazji, że za oknem jest okropnie i że nie mam dużo nauki na jutro -postanowiłam że coś tutaj do was napisze.Jutro ostatni dzień szkoły przed wolnym a mnie czeka kartkówka, więc nie mogę odpuścić tego dnia, a taki miałam zamiar...widocznie przewidzieli to,hahah.Tak sobie myśle, że chciałabym kiedyś dodać post w stylu ,,room tour'' tylko z samymi zdjęciami, w końcu mam już nowy pokój a więc nic nie stoi na przeszkodzie.Mój pokój przeszedł metamorfozę jestem z niej bardzo zadowolona, dlatego też może podzieliłabym się nią z wami i sami ocenicie czy jest dobrze co ? Ja osobiście teraz uwielbiam przebywać w moim pokoju mimo, że narazie śpie jeszcze na materacu z powodu braku łóżka.Jesteście za tym, żeby pojawił się taki mini room tour ? To będzie takie jakby oderwanie od lifestyle'owych postów których się trzymamy jak dotąd.

A tutaj podziwiać możecie efekt mojej wczorajszej (?) nudy, nie miałam co robić a więc w ruch poszedł aparat, który już dawno nie był przeze mnie używany.Dziś z kolei dzień nie należy do najlepszych i nie chodzi tu tylko o pogode, ale też sam fakt że mam troszkę do nauki no i że tak strasznie mi się nudzi...do tego stopnia, ze poszłam do sklepu po musli, świeże truskawki, jogurt i cytryne i zrobiłam takie oto cudeńko, którego zjadłam już 2 porcje, a zaraz lecę robić trzecią.Nie dość, że zdrowe to jeszcze pyszne ! Jak narazie spadam ćwiczyć i lece do nauki a was zostawiam z pytankiem i jednocześnie prośbą : Potrafi ktoś może zrobić ładny nagłówek na bloga? 
Jeśli tak to prosze napisz do mnie na fb : KLIK


11 komentarzy:

  1. mniamm ;)

    story-of-my-life1704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia. Narobiłaś mi smaka na coś słodkiego xD

    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy mówią o ich nowych pokojach, a ja błagam rodziców o remont. ;/

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie to dobry pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm pycha :) Ja chętnie zobaczyłabym mini roomtour :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zobaczyć roomtour :)
    Ale tutaj ładnie <3

    Obserwuję :*

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam <3 chciałabym obejrzeć room tour :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi smaka :( Z miłą chęcią zobaczę roomtour :)

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń