piątek, 18 kwietnia 2014

DIY-przyrządź sam swój zdrowy deser

Cześć kochani !

Za oknem robi się coraz lepsza pogoda a my mamy wolne z powodu świąt, tak bardzo potrzebowałam odpoczynku a i tak go nie mam. Wszyscy czegoś ode mnie nagle chcą i zupełnie nie wiem do czego mam ,,włożyć ręce'', od czego zacząć.Dzisiaj przychodzę do was z postem, który jest czymś w rodzaju DIY, pokaże wam jak w łatwy i szybki sposób sporządzić coś w rodzaju deseru, który jest bardzo smaczny, zdrowy oraz co najważniejsze szybki do przyrządzenia ! :) Taki deserek można zobić z wszystkimi owocami jakie lubicie oraz można dodać coś od siebie.Ja osobiście uwielbiam jeść coś takiego i przyrządzam sobie coś takiego coraz częściej.




Czego potrzebujecie :
* świeże owoce (ja użyłam truskawek i bananów )
* płatki musli 
* jogurt naturalny (najlepiej nie taki badzi płynny )
* cukier
* szklanka o dowolnym kształcie i wielkości

Jeśli macie już wszystkie składniki to wystarczy, że zaczniecie je układać w takiej kolejności jaką sobie ustalicie.Według mnie ważne jest to by posłodzić jogurt naturalny, wtedy cały deser nabiera słodkości i jest o wiele lepszy, przynajmniej dla mnie. Próbowaliście już czegoś takiego ? Jeśli nie to naprawdę polecam.Ostatnio moją miłością stał się też bardzo popularny wśród bloggerek napój - Arizona...myślałam, że to kolejna rzecz która stała się sławna i lubiana przez swoje opakowanie, które faktycznie jest super. Jednak nie ! naprawdę jest pyszna, smakuje mi bardzo mimo tego że nie lubie herbaty.No to misie do następnego posta, teraz będą się tu pojawiać o wiele częściej niż do tej pory .



 

19 komentarzy:

  1. mniamm ;)

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm, pycha :)
    Arizona jest dobra, ale dla mnie smakuje bardzo normalnie, jak inne takie napoje.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taki deser. najczęściej robię go z musli truskawkowo-czekoladowymi i bananami. pycha! :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki deser jest bardzo smaczny i zdrowy,tak ajk napisałaś,wiem bo sama już kilka razy go robiłam i na prawdę jestem zachwycona jego smakiem *-* <3
    A Arizony jeszcze nie próbowałam ale zamierzma w najbliższym czasie wypróbować,ponieważ wile blogerek jest nią zachwycona *-* <3 ^^

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. musze tez sobie w koncu taki zrobic :D i kupic arizone!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny pomysł na zdrowy deser. ♥ Kto powiedział, że zdrowe jedzenie musi być niby niesmaczne? Szczególnie, gdy tak pięknie wygląda!
    Pozdrawiam.

    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo często robię tego typu desery :) arizone piłam i się w niej zakochałam po prostu :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, smakowicie wygląda i sama robie sobie takie zdrowe deserki, nie dość, że są pyszne to jeszcze zdrowe i z mnóstwem witamin :)
    http://aspluundh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam, smakowicie wygląda i sama robie sobie takie zdrowe deserki, nie dość, że są pyszne to jeszcze zdrowe i z mnóstwem witamin :)
    http://aspluundh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm,wygląda pysznie.Chyba zaraz sobie taki zrobię :)
    Obserwuję wasz blog bo bardzo mi się spodobał.
    izz-izzy.blogspot.com
    Trzymajcie się cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Własnie ostatnio z rana przyrządziłam sobie takie śniadanko <3


    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pysznie to wyglada, wyprobuje ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oo dziękuje za DIY na pewno zaraz pójdę do kuchni i zrobię ^^
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. też czasem to jem ;) ja też uwielbiam Arizoneee! :)
    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. osobiście zamieniłabym musli na zdrowsze płatki owsiane i cukru bym nie dodawała - całkiem zdrowy deser by wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń