poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Delight

Hej kochani  !
Pogoda za oknem jest straszna mimo, że czasami lubię właśnie takie dni gdy jest ponuro , można posiedzieć w spokoju posłuchać spokojnej muzyki czy obejrzeć film, to dla mnie taki jakby czas do jakichkolwiek przemyśleń i odpoczynku.Cieszy mnie  fakt, że zostały jeszcze tylko DWA dni szkoły i każdy z nas rozpoczyna ten dłuższy okres wolnego, bo w końcu zbliża się Wielkanoc co mnie bardzo cieszy. Tym bardziej , że  do mojego wolnego wliczają  się dodatkowo jeszcze trzy dni wolnego dzięki testom które piszą trzecie klasy- będę trzymać mocno kciuki. Przez ten czas kiedy ostatnio nie  pisałam tu, postawiłam na zmiany w wygladzie i to całkiem spontanicznie .Na początku  nie byłam zadowolona i miałam ochotę naprawdę się załamać, bo nie byłam zadowolona z przemiany co było dziwne.
Po zdjęciach można  zauważyć, że zmiany dotyczyły ścięcia włosów co było dla mnie szokiem ! ale w końcu się przekonałam do nich i można powiedzieć ,że nawet polubiłam. Również można zauważyć , że Nikoli pokój już jest praktycznie skończony brakuje paru elementów , ale co ważne  mamy już czas i miejsce żeby porobić zdjęcia i mam nadzieje , że będziemy tutaj zaglądać częściej z nowościami -taki  miałyśmy zamiar od samego początku kiedy założyłyśmy bloga.  Ostatnio  założyłam vine gdzie dodałam już kilka filmików na których oczywiście jestem z Nikolą i są dość śmieszne bo robione z nudów i naszej głupoty.

Bluzka - cropp
leginsy - h&m
okulary- reserved
zegarek- cropp


Jeśli macie ochotę to zaobserwuje mnie na
gdzie jestem na bieżąco.

6 komentarzy:

  1. super zdjęcia ;)
    zapraszakm do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja *.*
    Ja nie mam wolnego na testy gimnazjalistów, ale mam później wolne, bo matury i to dużo więcej tego wolnego ;-))) !
    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja ;) zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/ <3 może obserwujemy?;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włoski! <3 Nie ma czego żałować.
    Śliczne zdjęcia, Ja też mam wolne przez egzaminy.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne okulary. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. te wlosy masz piekne teraz! Mega : D ogolnie zdjecia.. wszystko ;DD

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥ Ważne :)

    OdpowiedzUsuń