niedziela, 6 kwietnia 2014

Hej słoneczka !
Od niedawna w moim domku trwa remont, a dokładnie remont mojego pokoju, wszystko jest już kupione i mimo, że upierałam się przy pomalowanych ścianach to w końcu uległam pięknej białej tapecie z wytłoczonymi kwiatuszkami w której się zakochałam.Tak bardzo się cieszę, że w moim pokoju po takim czasie będą jakiekolwiek zmiany.Jeśli chcecie, dodam w następnym poście jak wygląda mój nowy piękny pokoik.Weekendzik dobiega końca, niedziela wieczór, tak bardzo nie chce mi się iść jutro na 7:10 do szkoły.No a co w szkole ? Jak to w szkole, coraz bliżej do wakacji i już czuje tą niechęć do nauki co niestety nie jest dobre, ostatnio odbyły się dni otwarte w mojej szkole, a tydzień później byłam na targach, które mają za zadanie jak najlepiej zareklamować naszą szkołę, a więc ja i moje koleżanki jako przedstawicielki profilu ,,Technik organizacji reklamy'' roznosiliśmy ulotki oraz opowiadałyśmy o naszej szkole, zawodach itp.niespodziewałam się, że będzie tak dobrze...macie może jakiekolwiek pomysły na posta? Piszcie, na pewno coś wykorzystamy a tymczasem zostawiam was z moim jedynym narazie zdjęciem z kamerki haha, dobranoc ♥

A wam jak minął weekend misie ?


3 komentarze:

  1. Ja cały weekend spędziłam w łóżku. :(

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja weekend spędziłam na nauce ;/
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i śliczne zdjęcie :-)
    może obserwacja? zacznij i daj u mnie znac :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń