sobota, 29 marca 2014

Poznaj cząstke mnie, 27 faktów

Witajcie kochani ! 
Mamy już wiosne, wszystko budzi się do życia, widać już pierwsze pączki kwiatów, coraz bardziej zieloną trawkę  no i pogoda dopisuje.Z góry obie z Klaudia przepraszamy za to, że nie zaglądamy tutaj często ale wynika to z tego, że po prostu mamy natłok nauki i dużo spraw do załatwienia, no i poza tym obie wychodzimy z założenia, że lepiej napisać coś sensownego raz na jakiś czas niż wręcz zmuszać się do pisania.Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi tutaj chodzi-Blog ma być przyjemnością.Dzisiaj przychodzę do was z postem, który będzie zawierał jak najwięcej faktów o mnie, uważam że każdy lubi poczytać takie fakciki, nawet o osobie której nie zna.W ten sposób można poznać chociaż troszkę zupełnie nieznanego nam człowieka- ja osobiście uwielbiam czytać fakty a szczególnie te, które ktoś napisał o mnie hahaha 


1.Ostatnio strasznie się zmieniłam
2.wszystkiemu robie zdjęcia
3.Kocham sprzątać, ale jestem leniem i tego nie robię
4.Ciężko mi zapomnieć o niektórych sprawach
5.Gdy jestem nieszczęśliwa nikomu o tym nie mówie
6.Uwielbiam pisać posty, ale mam malutko czasu na to :(
7.Lubię czytać, ale tylko to co mi się podoba
8.Nigdy nie myślę o przeszłości i przyszłości-liczy się to co jest teraz
9.Mam charakter po mamie
10.Nie lubię się kłócić, ale często to robię
11.Zawsze na pierwszym miejscu stawiałam przyjaciół
12.Uwielbiam chodzić na imprezy i dobrze się bawić 
13.jestem uzależniona od telefonu
14.Uwielbiam chodzić do szkoły- nie lubie się uczyć
15.Prawie każdy źle wymawia moje nazwisko
16.Strasznie dużo osób mnie zawiodło przez co teraz trudno mi zaufać
17.Nienawidzę świąt (nawet swoich urodzin), zimy i wiatru 
18.Nie do końca akceptuje to jak wyglądam, dużo bym w sobie zmieniła
19.Jestem okropnym leniem, nigdy nic mi się nie chce
20.Jeśli mi na czymś zależy-staram się nie poddawać by osiągnąc swój cel
21.Nienawidzę jeździć na rowerze, bo to monotonne i strasznie szybko mnie nudzi.
22.Chciałabym pracować w zawodzie związanym z moim profilem.
23.mam ponad 1000 zdjęć na telefonie, a gdy chce gdzieś wstawić (np.blog) to każde jest złe
24.Nie jem mięsa co wszystkich dziwi
25.Nienawidzę herbaty, szczególnie jeśli jest ciepła hahah
26.Uwielbiam latać samolotem, mimo że leciałam tylko 2 razy w życiu.
27.Uwielbiam anglie <3

Mam nadzieje, że przeczytacie do końca i że poznaliście cząstke mnie bo na tym mi zależało.Bardzo miło m będzie, jeśli zostawisz pod tym postem komentarz.Możesz podać też link do boga, chętnie go odwiedzę :)






16 komentarzy:

  1. Świetne fakty, też jestem uzależniona od telefonu ;/

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem uzależniona od telefonu... Mam kilka wspólnych faktów! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuuuję :))
    ja też myślałam, że nie lubię jeździć na rowerze, ale to chyba kwestia tego, że zawsze mnie wszystko boli później :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Anglię. Haha, i tak samo jak ty jestem strasznym leniem ;/
    http://painted-marmalade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To z herbatą mnie rozwaliło ;DDDDDDDDDD
    Fajny post ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam charakterek po mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. haha moje nazwisko też każdy źle wymawia, bo mieszkam w Kanadzie xd tak więc wszystkich dziwi :3 pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia! :)

    ✿ z chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :) ✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, kilka mam tak samo! :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ! Bardzo mi się tutaj podoba,będę wpadać częściej ! :)


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. witam w klubie, również lubię Anglię :)

    pozdrawiam i zapraszam, również do dodania mnie do obserwowanych :)
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takze ostatnio bardzo się zmieniłam ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie lubie się kłócić, a często to robię :P

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń