wtorek, 22 kwietnia 2014

Visit post

hej skarby! Tego posta nie pisze Nikola, tylko Marika z bloga (KLIK ).Razem z nią postanowiłyśmy napisać visit post, czyli po prostu wymiana postami na blogach. To nie będzie żaden specjalny, tematyczny post tylko krótko opowiem trochę o sobie, kochanej Nikoli i tym jak się poznałyśmy. 
Więc mam na imię Marika, mam 15 lat i od prawie czterech lat mieszkam w Norwegii. Normalnie chodzę tutaj do szkoły tak samo się tu uczę. A co do mojego bloga to dokładnie w tym miesiącu będzie już rok od kiedy go prowadzę. Na blogu pisze głownie o moim życiu codziennym i dodaje przeróżne zdjęcia. Prowadzenie bloga jest dla mnie samą przyjemnością, tak samo jak na pewno dla Nikoli.



Nikolę poznałam przez internet, sama do mnie kiedyś napisała. Od razu kiedy z nią zaczęłam pisać wydawała się bardzo uprzejma i uwierzcie mi taka na prawdę jest. Jest bardzo śmieszna, często poprawia mi humor. Jest też bardzo śliczna i miła, od razu ją polubiłam. Niestety przeze mnie rzadko ostatnio piszemy, prawie nigdy nie mam czasu. Wiem że zawsze mnie zrozumie i że często nie mogę z nią popisać, ale mimo tego zawsze zostawia po sobie wielki spam haha. Więc chciałam wam tylko napisać, że cieszę się że poznałam Nikolę, koniecznie musicie ją bliżej poznać, jest strasznie cudowną dziewczyną. I też konieczne wpadnijcie na mojego bloga, żeby zobaczyć co ona napisała, będzie nie tylko mi ale też Nikoli miło gdybyście zostawili po sobie jakiś komentarz. Może wy też poznaliście kogoś przez internet?

4 komentarze:

  1. włosy <3
    dużo osób poznałam przez neta :)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że zrobiłyście tę wymianę, cieszę się z waszej przyjaźni :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włosy. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie masz przepiękne włosy. Ile czasu je zapuszczałaś.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń