wtorek, 4 marca 2014

Witamy marzec, czyli kalendarzowa wiosna

Cześć słoneczka !
No właśnie apropo słoneczka....pogoda na dworze ostatnio bardzo mnie zaskakiwała, było tak ciepło że momentami czułam się jakby już była wiosna.Słoneczko świeciło, bylo cieplutko-teraz jest nieco zimniej, a przynajmniej u mnie ale według mnie można już spokojnie wyjść na dwór w czymś lżejszym, myśle nawet że to ten moment gdy naszym ubraniom na zime mówimy ,,papa''.Oczywiście to super, że było tak cieplutko ale moim zdaniem ma to też swoje minusy, bo czy nie jest wam żal, gdy siedzicie w szkole przykładowo o 12:30 a przez okno przebijają sie promienie słońca, zachęcając nas tym samym do wyjścia ? Mnie to denerwuje, no ale trzeba myśleć pozytywnie bo za kilka już miesięcy koniec i nasze wymarzone wakacje.Staram się nie myśleć ,,O boże jeszcze 3 miesiące do końca, jak ja to wytrzymam'' myśle raczej w taki sposób :
,,O zostaly mi tylko 3 miesiące, dam rade ''-już bliżej niż dalej kochani! Zmobilizujmy się, zepnijmy tyłki i weźmy się do roboty a napewno damy rade.Myśle, że podejście do pewnych spraw ma ogromny wpływ na chociażby nasze samopoczucie.Zawsze byłam pesymistką i raczej nie myślałam w pozytywny sposób, wszedzie widziałam tylko minusy jednak z wiekiem mamy inne poglądy, spojrzenie na świat no i życie nauczyło mnie tego by życ teraźniejszością, a nie tym jak było kiedyś lub jak będzie za kilka lat - Co ma być to będzie, po prostu.
W ogóle to mamy już marzec moi kochani- kalendarzowa wiosna! :)



Czekają mnie jutro próbne egzaminy zawodowe...niby próbne a jednak stresuje się i obawiam się jak mi pójdą.Jako, że mój profil to Technik Organizacji Reklamy egzamin będzie praktyczny- na komputerach :Reklamacje,faktury itd- mam nadzieje, że zdobęde te wymagane 75%, dobrze że możemy się sprawdzić.Przy okazji pisania posta mamy do was pytania, a mianowicie :
1.Byłybyście może zainteresowane kupnem jakichkolwiek ciuszków ? Możemy porobić zdjęcia, wycenić i powstawiać co nieco
oraz pytanie nr 2.a raczej prośba....chciałybyśmy zrobić Q&A (questions and answer) więc pod tym postem oprócz oczywiście waszego komentarza na temat posta zadajcie kilka pytań, które być może was nurtują czy coś w tym stylu a my, gdy uzbiera się odpowiednia ilość pytań odpowiemy na nie w filmiku bądź po prostu  w poście :)

10 komentarzy:

  1. Ohh mam nadzieję, że te kilka miesięcy na prawdę szybko minie!
    Ładne zdjęcia ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. ;)

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tylko czekam na wakacje. Oby minęło jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę usiedzieć na miejscu, gdy za oknem taka piękna pogoda ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w dodatku się będę zmagać z maturą więc "naucz się, zdaj i ENJOY THE SUN :D"

    Śliczny szalik ! :>
    www.flowingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że te miesiące zlecą bardzo szybko! :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja najprawdopodobniej 27 marca mam egzamin zawodowy ; ) powodzenia !
    te zmiany pogodowe strasznie wpływają na moje samopoczucie...byle do wakacji :d

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesteś <3
    obserwuje <3

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Zapraszam na bloga ;)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia


    www-girlrauhlll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń