środa, 26 lutego 2014

I'm sick

No i dopadła mnie choroba! Od soboty nie ruszam się z domu, leże tylko pod kocem z kubkiem gorącej herbaty z sokiem malinowym oglądając telewizor.Przez to wszystko czuje się taka osłabiona, że nie mam na nic sił stąd też nieobecność na blogu, wchodziłam na bloggera tylko po to by pokomentować trochę wasze blogi, zaobserwować niektóre no i sprawdzić poczte, ale jest już lepiej nawet jutro wybieram się już do szkoły.Właśnie od kilku tygodni panuje chyba jakiś wirus, bo naprawdę dużo ludzi zachorowało i większość siedzi i tak samo jak ja kuruje się w domku.Zauważyłam, że każdemu zaczyna brakować wakacji, ciepła, wolnego czasu.Każdy ma już dość szkoły i nauki, a w szczególności mogą to powiedzieć osoby, które sa w szkole średniej...zdecydowanie  tutaj trzeba się najwięcej napracować, chociaż nie mówię, że w pozostałych jest łatwo.Wakacje to jedyny czas, gdy możemy kłaść się spać o 4 nad ranem i spać do 13 , czas gdy nie musimy przejmować się szkołą, nauką, ocenami...mój jedyny problem w wakacje to chyba ,,co bedziemy robić, jeśli będzie za ciepło'' no i może trochę wydatki są większe hahaha.

Ostatnio mam wielką ochotę nagrać coś..jakiś TAG czy coś w tym stylu, ale czuję że filmiki to nie jest jakaś moja mocna strona, za bardzo wstydzę się wypowiadać przed kamerą, źle mnie słychać no i takie tam.Być może kiedyś czegoś się tutaj doczekacie, ale jak na razie nie czuje się na siłach, żeby cokolwiek nagrać...myśle, że każda z was bloggerek chciałaby by jej blog był jak najlepszy, by tematyka bloga interesowała każdego no i o to chodzi! Lecz niektórym po prostu przyjemnie ogląda sie filmiki z udziałem bloggerek no i właśnie o to chodzi...myślę, że każda z nas chciałaby mieć na koncie nie tylko posty ale też filmiki, bo to fajna sprawa - czasami lepiej coś powiedzieć niż napisać.A wy co o tym sądzicie ?

12 komentarzy:

  1. Świetny blog :) zapraszam do mnie http://elie1999.blogspot.com/ +obserwuję i zapraszam do tego samego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagraj,nagraj :* Chętnie Cię usłyszę :* Masz cudowne włosy :) Zazdroszczę !
    buziaki kochana :*
    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej szybko :)
    wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. + tez jestem chora i leżę w łóżku całymi dniami:( zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrywanie filmików to fajna sprawa :) Sama się do tego powoli zbieram :)
    A co do spodni to kupiłam je około 2 lata temu i zamawiałam przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę. Sama mam zamiar nagrywać filmiki, więc zachęcam! :)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęcam Cię do nagrywania filmików, bo to na prawdę fajna sprawa :)
    <3
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zdrowia!
    Od dłuższego czasu myślę nad kręceniem filmików ogólnie na yt, ale ciągle stwarzam sobie jakieś przeszkody. A to nie mam czasu, a to nie mam aparatu, a to coś tam. I tak dalej.
    Obserwuję i zapraszam do mnie. Również prowadzę bloga z przyjaciółką.
    http://painted-marmalade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałyście nominowane do liebster blog awards :)
    http://aleexx-alex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń