niedziela, 9 lutego 2014

Poszukiwanie własnego stylu

Cześć Kochani ! Niedziela...najnudniejszy dzień w tygodniu , nigdy nie mam pomysłu co mogłabym robić jednak dzisiaj postawiłyśmy na zrobienie jakichkolwiek zdjęć.Z racji tego, że w opcji ,,propozycje na posta'' pojawił się jeden pomysł postanowilam, że skorzystam z niego pisząc posta o poszukiwaniu własnego stylu.Poznacie moje zdanie na ten temat, mam nadzieje że was nie zanudzę i wytrzymacie do końca posta :) 
Let's go !

Każdy z nas przez wiele lat poszukuje swojego własnego stylu.....chłopak, dziewczyna-nieważne ! Każdy dąży do tego by wyglądać jak najlepiej, można powiedzieć że do perfekcji coraz większej ilości osób zależy na tym by podobać się nie tylko sobie ale też innym, a niektórym wręcz tylko na tym.Oczywiście są tego plusy i minusy, bo to super uczucie gdy np.ktoś do Ciebie podejdzie, pochwali twój wygląd, zapyta gdzie kupiłas daną rzecz czy coś w tym rodzaju.Minusy także są, bo według mnie powinno się ubierać w to w czym czujemy się najlepiej, w czym dobrze wyglądamy a nie kupować coś tylko dlatego, że akurat jest w modzie lub dlatego że większość znajomych ma daną rzecz.-to jest chore! Nie lepiej mieć własny oryginalny styl ? ubierać się tak jak chcemy a nie tak jak w danym momencie nakazuje moda ? Znam wiele osób, które mimo zmieniającej się ciągle mody pozostają przy swoim stylu i wychodzą na tym naprawdę dobrze, bo nie wyglądają jak 2154127 ludzi hahaha.Oczywiście ten post nie ma na celu nikogo urazic, bo są również osoby, które ubierają się w rzeczy modne w danym czasie i w dobrym połączeniu wygladają równie oryginalnie co osoby z własnym stylem.


Przy okazji chciałabym bardzo podziękować Marice z bloga www.l0velymee.blogspot.com za zrobienie Design'u bloga z którego jesteśmy bardzo zadowolone ..także obserwować ślicznotke ! :)
No i jeśli i ty masz jakiś pomysł na posta, chciałabyś o czymś konkretnym przeczytać,poznać nasze danie na dany temat prosze KLIKNIJ TU i napisz śmiało rozważymy każdą propozycje :)

29 komentarzy:

  1. zgadzam się z Tobą :)
    ja zwykle pozostaję przy własnym stylu ;)
    http://malliinqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą. Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproponowałaś mi sspólną pbserwację, a ja juz obserwuję :) Czekam na Ciebie i zapraszam do siebie!

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam jak raz podeszła do mnie dziewczyna z tekstem "a kto ci się kazał tak ubrać?" no muszę powiedzieć, że mnie zatkało, fakt faktem, teraz bym się tak nie ubrała, bo chyba już wiem co tak naprawdę lubię nosić, co mi pasuje itd., ale mam wrażenie, że ludzie jeszcze ciągle mają takie przekonanie, że każdy musi wyglądać identycznie, bo... no właśnie! bo co? świat jest naprawdę dziwny..
    niezły post laski, trzymajcie się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś całkowitą prawdę ! :)
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Świetny blog! :) Dopiero zaczynam, może wzajemna obserwacja?
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/ :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, świetny blog! Zapraszam do mnie http://nessy-a.blogspot.com/ oraz do wzięcia udziału w konkursie do wygrania perfumy warte 300zł :) Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tobą.
    Obserwuje.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 100% popieram!
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z tobą! swój własny i oryginalny styl, to jest to ;) ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swoj styl jest normalny ale ma cos akiego ze nikt w tym nie wyglada tak samo

    KONKURS
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo dlugo poszukiwalam stylu, mysle, ze jakis juz znalazlam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadam się z tobą. Jak jestem w galerii i widzę 10 jednakowo ubranych dziewczyn ( teraz parki i beanie) to aż strasznie wygląda. Ja nie nawidzę być ubrana tak samo jak inna osoba.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam zawwsze ubieram to co wygodne i mi się podoba a nie komuś ;-)
    pozytywny blog !

    OdpowiedzUsuń
  15. Są też tacy, którzy nigdy tego stylu nie odnajdą :) Ciekawy post, dobrze się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie sugeruje się modą, ubieram się tylko w to co mi się podoba. :) Nigdy nie kupiłabym rzeczy, tylko dlatego, bo jest modna (robię to tylko w przypadku jakiegoś produktu kosmetycznego, który jest "modny", wszyscy go polecają, abym mogła sama go wypróbować). Inaczej jest gdy rzecz/ubranie jest modne i do tego mi się podoba. Wtedy z chęcią je zakupię. Cały czas szukam własnego stylu, bo nie jest on jeszcze konkretny.
    Bardzo wartościowy post, widać, że potrafisz wypisać się na dany temat. :)

    (Odwiedzam każdy blog osoby, która komentuje mój post, ale troszkę niefajnie, że tylko i wyłącznie zareklamowałaś bloga nie dodając nic o poście który napisałam. Twój blog jest naprawdę świetny, ale są inne sposoby na zdobycie czytelników. :) Pozdrawiam!)

    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja noszę to w czym mi wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zazwyczaj noszę to co mi się podoba, ale staram się także zakładać coś aby się podobać innym :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem osobą, która kupuje to co się podoba jej. Nie musi podobać się całemu światu, to ja będę chodzić w tych rzeczach, które sobie wybrałam ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydajecie się takie sympatyczne ;) A niedzieli nigdy nie lubiłam i nigdy nie polubię,bo nie wiadomo co ma się wtedy robić haha ;)
    będę obserwować :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Swój styl trzeba mieć. Zgadzam się :) Nie mogę patrzeć na ludzi którzy wyglądają tak samo bo akurat taka jest moda. To chore.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze miałam swoj styl i nigdy nikogo nie nasladowałam. Lubie gdy ubrania dobrze leża i gdy świetnie się w nich czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja. Ja swojego stylu nie mam i pewnie prędko nie znajdę ;)

    buźka ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post będę wpadać częściej :) http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się wasz blog, dlatego został nominowany do L.B.A. Szczegóły na moim blogu

    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post! ♥ http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Zgadzam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A Wy jakie śliczne, wyglądacie jak siostry ;)
    Uwielbiam takie notki "o niczym" ;) I każdy obserwator daje kopa do dalszego działania ♥

    http://mal-go.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń