wtorek, 11 lutego 2014

Post na szybko, czyli krótkie podziękowania

Hej moi kochani !
Ten post jest zupełnie nieplanowany jednak z racji tego, że prawdopodobnie jutro wyjeżdzam do Wisły odwiedzić przyjaciółkę więc innej możliwości napisania czegoś dla was niestety nie będzie.W sumie nie mam pojęcia o czym napisać posta więc postawiłam, że napiszę jak mija mi dzień i takie tam pierdoły-mam nadzieję jednak, że ktoś dotrwa do końca hahah :) Już od rana jestem na nogach, ponieważ musiałam jechać do lekarzy i do sklepu z mamą więc po drodzę wstąpiłam do Rossmana, bo już od dluższego czasu polowałam na pomadkę baby lips- udało się !Mam ją !Muszę przyznać, że jest cudowna...zapach, opakowanie i to jak cudnie nakłada sie na usta....jestem zachwycona. Z całą pewnością trafi do moich ulubieńców miesiąca,....no i właśnie tu nasuwa się mój genialny pomysł na umieszczenie ankiety na temat następnego postu....u boku pojawi sie ankieta a ty kliknij na opcje, którą uważasz za najciekawsza...to tylko 10 sekund a dasz nam motywacje na napisanie czegoś co będzie się fajnie czytało.No i przy okazji chciałybyśmy bardzo wam podziękować za 14 obserwatorow i mase wejść na bloga, bo osiągnąć tyle w ciągu zaledwie paru dni to naprawdę dużo ! To wszystko daje takiego kopa, taką motywacje do dalszego pisania, do wchodzenia- nawet nie zdajecie sobie sprawy ile takie coś daje szczęścia.Zapewne każda bloggerka czuje się szczęśliwa, gdy widzi miły komentarz pod postem lub gdy widzi, że przybywa wejść, obserwatorów itd  ♥ !!! DZIĘKUJEMY MISIE !!! ♥

Nikola (17l.) , Kinga (16l.) Klaudia (15l.)
A tutaj stare ale nasze ulubione zdjęcie z wakacji :)
Przy okazji zachęcamy do wchodzenia w ,,propozycje na posty'' gdzie możecie napisać co w najbliższym czasie chcielibyście zobaczyć na naszym blogu, każdą propozycję napewno rozpatrzymy haha

29 komentarzy:

  1. ładne jesteście :)
    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie się was czyta ;) Będę zaglądać częściej.

    Obserwujemy?- napisz u mnie ;)
    blondynka-przedstawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odwiedziny:*) również dodaję do obserw.:)) zapraszam również na konkurs pudełko FJBOX do wygrania:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne jesteście. ; )
    Zapraszam :
    taliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To życzę Wam, żeby z czasem przybyło 1000 obserwatorów i więcej! <3

    Bardzo podoba mi się Wasz blog, macie może ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak z innej beczki....powaliły mnie wasze włosy ;) są cudne....zazdroszczę. No i powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudia masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcie:) I życzę wielu sukcesów blogowych!

    OdpowiedzUsuń
  9. trzy ślicznotki !

    dodałam nowy post zapraszam Cię jak znajdziesz czas - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam w ankiecie c: Cudowne zdjęcie, życzę sukcesów w blogowaniu! c:

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Wam dużo więcej takich sukcesów blogowych ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog
    ładne dziewczyny
    Pozdrawiam i zapraszam do nas / G

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie trzy jesteście prześliczne! :) a bloga będę odwiedzala częściej, powodzenia.:)

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;) Śliczne zdjęcie.

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego wyjazdu ;)
    ślicznotki z Was ;*
    może wspólna obserwacja ?
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądacie! Miłego wyjazdu <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny blog godzien odwiedzin i obserwacji !
    Będę tu wpadała częściej *.*
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę jeszcze większych sukcesów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. blogowanie to fajna sprawa ;) życzę powodzenia ~! ;) Zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne jesteście :)
    Życzę powodzenia! ;))
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcie! Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. udanego pobytu u przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanego wyjazdu! Wszystkie śliczne ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne jesteście *OO*

    http://weronikaburdyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też chcę tą pomadkę! ooooh ;d
    udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń