poniedziałek, 19 maja 2014

Wycieczka klasowa

Cześć wam !
Z racji, że mam dziś chwilę wolnego postanowiłam że napiszę tutaj do was o mojej dzisiejszej wycieczce klasowej.Zacznę od początku, razem z moją klasą wybraliśmy się dziś na sponsorowaną przez unie wycieczkę do Bielska-Białej.Na początku plan wycieczki nie wydawał nam się ciekawy, mieliśmy odwiedzić tylko 2 miejsca, jednak okazało się że wcale nie było tak nudno!

Najpierw odwiedziliśmy studio filmów rysunkowych, powstało tam wiele legendarnych bajek z dzieciństwa nie tylko z naszego ale również naszych rodziców.Sama szczerze mówiąc byłam zdziwiona, ale to właśnie tam powstały bajki takie jak ,,Bolek i Lolek'', ,,Reksio'' , ,,Kuba i Śruba '' czy ,,Gwiazda kopernika'', dziś miałam okazje na własne oczy zobaczyć jak klatka po klatce powstaje film rysunkowy, który w przeciągu jednej sekundy musi zawierac conajmniej 24 klatki ;o Pani opowiadała nam, że kiedyś musieli rysować po kilka tysiecy razy tą samą postać z malenkimi zmianami jak np delikatny obrót głową tak by po połączeniu klatek wyszło coś realistycznego i dobrego.Teraz oczywiście to wszystko robione jest komputerowo, ale nadal trwa to bardzo długo, bo wyobraźcie sobie że jeden odcinek np. Bolka i Lolka powstaje przez pół roku, a przecież gdy oglądamy to w telewizji trwa około 15-20 minut.Mogłabym o tym wszystkim duużo mówić, bo według mnie jest to strasznie interesujące no ale jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej lub przeczytać inne ciekawostki to zostawiam wam TU link do strony internetowej właśnie tego studia.


Kolejnym i tym samym ostatnim punktem wycieczki było zwiedzenie drukarni offsetowej, tutaj pan który nas oprowadzał mówił co oferuje taka drukarnia.Dopiero dziś dowiedzialam się, że takie drukarnie projektują i wytwarzają nie tylko ulotki, katalogi czy plakaty ale również etykiety na różnego typu produkty oraz same opakowania, byliśmy swiadkami jak to wszystko wygląda, od projektowania katalogów dla chińskiej firmy po sam wydruk. Moja klasa mogła również zobaczyć wszystkie maszyny potrzebne do tego, najbardziej chyba zafascynowała mnie ta która sama składała opakowania i ta która przycinała niepotrzebne części projektów tak by wszystko było perfekcyjnie równe. Po takiej wycieczce utwierdziła się w przekonaniu, że jednak wybrałam dobry kierunek- Technik organizacji reklamy to jest to ! :)


Tym samym  muszę się już z wami pożegnać, bo muszę uczyć się na sprawdzian. Przepraszam za totalny brak zdjęc :)

8 komentarzy:

  1. Byłam kiedyś w Łodzi i również pani opisywała jak powstawały bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Łodzi :) Widać,że miło spędziłaś czas :) Ja jadę w czwartek do Czech :)))
    Buziaczki :*


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wycieczka c:

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobal mi sie twoj blog, naprawde fajnie go prowadzisz, obserwuje:*

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że podobało Ci się w moim mieście :D Pozdrawiam ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia !! ♥ lUBIĘ WYCIECZKI KLASOWE
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w nauce na sprawdzian :)

    OdpowiedzUsuń